قیمت جراحی لیفت صورت

هزینه جراحی لیفت صورت در سال 1403

هزینه جراحی لیفت صورت از مهمترین مواردی است که برای بسیاری از افراد اهمیت داشته و آنها می‌خواهند در ابتدا از هزینه‌های آن اطلاع پیدا کنند تا پس از برآورد قیمت بتوانند نسبت به انجام این عمل جراحی زیبایی اقدام نمایند. لیفت صورت را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی معرفی کنیم که در آن پزشک اقدام به رفع چین و چروک‌ها کرده و کمک می‌کند صورتی صاف و جوان داشته باشید. اما موضوعی که برای بسیاری از مراجع کنندگان اهمیت دارد قیمت عمل لیفت صورت است. هزینه این عمل زیبایی می‌تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد و نمی‌توانیم نرخ ثابتی برای آن در نظر بگیریم. در ادامه به برخی نکات مهم و کلیدی در خصوص هزینه‌های جراحی لیفت بیشتر اشاره خواهیم کرد.

فاکتور تاثیرگذار بر هزینه عمل لیفت صورت

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بیشترین تاثیر را روی تعیین هزینه دقیق عمل لیفت صورت دارد که در ادامه اصلی‌ترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

✅ قبل از آن برای دانستن دقیق هزینه های جراحی لیفت صورت با شماره زیر تماس بگیرید.

هزینه جراحی لیفت صورت

تجربه پزشک

اولین فاکتوری که می‌تواند روی تعیین هزینه جراحی لیفت صورت تاثیرگذار باشد تجربه پزشک است. معمولاً پزشکان با تجربه که چندین سال است در حوزه لیفت صورت فعالیت دارند هزینه بیشتری نسبت به پزشکان تازه کار از شما دریافت می‌کنند. به عبارتی قیمت لیفت صورت تعیین شده توسط پزشکان باتجربه نسبت به دیگر پزشکان بالاتر است.

تجهیزات مورد استفاده

هرچقدر پزشک از تجهیزات و لوازم پیشرفته و با کیفیت استفاده کند شما باید هزینه بالاتری نیز برای آن پرداخت کنید. در حال حاضر برخی تجهیزات نوین جایگزین تجهیزات قدیمی و بی‌کیفیت شده‌اند که پزشک هزینه اضافی آن را از شما دریافت می‌کند.

روش انتخابی جراحی

امروزه عمل لیفت صورت به صورت بیهوشی یا بدون بیهوشی انجام می‌شود. معمولاً اگر شما روش بیهوشی را انتخاب کنید نیاز است تا هزینه‌های بیشتری پرداخت نمایید. اما در صورت انتخاب این روش زیبایی بدون بیهوشی در صورتی که در همان کلینیک انجام شود هزینه‌های پرداختی تا حجم زیادی برای شما کاهش پیدا می‌کند.

مدت زمان جراحی

از دیگر عوامل تاثیرگذار روی هزینه جراحی لیفت صورت مدت زمان جراحی است این موضوع اهمیت چندانی ندارد ولی باز هم برخی از افراد آن را به عنوان یکی از عوامل مهم برای میزان هزینه در نظر می‌گیرند. هر چقدر مدت زمان جراحی بیشتر باشد به دلیل وقت بیشتری که پزشک برای شما صرف می‌کند هزینه آن نیز بالاتر می‌رود.

میزان تغییرات لازم و افتادگی پوست

گاهی مواقع پوست صورت برخی مراجعه کنندگان نیاز به ایجاد تغییرات اساسی داشته و میزان افتادگی گونه‌ها یا چین و چروک پوست آنها بسیار زیاد است. در این زمان نیز هزینه‌ای که پزشک از آنها دریافت می‌کند نسبت به دیگر زمان‌هایی که نیاز به ایجاد یکسری تغییرات سطحی و معمولی است افزایش پیدا می‌کند.

نوع بیهوشی

امروزه بیهوشی‌ها به روش‌های مختلف از جمله استفاده از داروهای آرامبخش، داروهای بیهوشی تزریقی، داروهای بیهوشی استنشاقی، داروهای بیهوشی خوراکی و دیگر روش‌های جدیدتر انجام می‌شود که هر کدام از آنها می‌تواند هزینه‌های مختلفی برای شما در پی داشته باشد.

تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل

باتوجه به انتظارات شما و مشکلات پوستی که دارید ممکن است پزشک در اتاق عمل نیاز داشته باشد تا از تجهیزات پیشرفته‌تر و یا گرانتری استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود تا هزینه عمل شما افزایش پیدا کند علاوه بر این در صورتی که نیاز به تجهیزات و ابزارهای به خصوصی نداشته باشید این کار ممکن است هزینه‌های عمل را کاهش دهد.

موقعیت جغرافیایی مطب

محل مطب یا بیمارستان نیز می‌تواند روی تعیین هزینه عمل لیفت صورت نقش داشته باشد. معمولا مطب‌هایی که در شهرهای بزرگ یا شمال شهرها وجود دارند یا بیمارستان‌های خصوصی و بزرگ با خدمات ویژه هزینه بیشتری برای این عمل زیبایی دریافت می‌کنند. در صورتی که شما یک مطب در محله معمولی را پیدا کنید یا این عمل را در بیمارستان دولتی انجام دهید می‌توانید هزینه‌های عمل را تا حد زیادی کاهش دهید.

هزینه‌های جانبی

آخرین فاکتور تاثیرگذار روی هزینه‌های عمل لیفت صورت مربوط به هزینه‌های جانبی از جمله عکسبرداری و داروهای قبل و بعد از عمل است که این مورد می‌تواند در تعیین هزینه نهایی آن موثر باشد. بر اساس نوع خدماتی که شما دریافت می‌کنید نیاز است تا هزینه‌های متنوعی نیز پرداخت نمایید.

ارزان ترین روش لیفت صورت کدام است؟

برای بسیاری از مراجعه کنندگان هزینه جراحی لیفت صورت از اهمیت بالایی برخوردار است این افراد می‌خواهند ارزان‌ترین خدمات را دریافت کرده و بیشترین نتیجه را مشاهده کنند. در مورد اینکه ارزان‌ترین روش لیفت صورت کدام است باید بگوییم که همانطور که متوجه شدید این کار به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می‌شود که در اغلب مواقع روش غیر جراحی به دلیل سرپایی بودن و نیاز نداشتن به داروها و تجهیزات تخصصی ارزان‌تر است.

علاوه بر این در حال حاضر لیفت صورت به روش‌های مختلف مانند لیفت صورت با نخ، لیفت صورت با روش rf و لیفت صورت با جراحی انجام می‌شود که هر کدام خصوصیت یا هزینه مربوط به خود را دارند ولی در اغلب مواقع هزینه لیفت صورت با نخ نسبت به بقیه موارد ارزان‌تر است.

 آیا هزینه لیفت کامل صورت تحت پوشش بیمه می‌باشد؟

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا بیمه هزینه جراحی لیفت صورت را تقبل می‌کند یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این عمل جراحی جزو عمل‌های ضروری به حساب نمی‌آید و به همین دلیل بیمه هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کند.

البته ممکن است در برخی مواقع و به عبارتی در موارد نادر برخی از زیر شاخه‌های بیمه تکمیلی فقط قسمتی از آن را پرداخت کنند اما در حالت کلی نمی‌توان از بیمه‌هایی مانند بیمه سلامت یا بیمه تامین اجتماعی انتظار داشت که هزینه‌ای بابت لیفت کامل صورت پرداخت نمایند. برای اینکه اطلاعات کامل‌تری در این مورد به دست بیاورید نیاز است تا با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

قیمت جراحی لیفت صورت

 آیا می‌ توان هزینه‌ های مربوط به جراحی لیفت صورت را کاهش داد؟

بهتر است بدانید روش‌های مختلفی وجود دارد که به وسیله آن شما می‌توانید قیمت جراحی لیفت صورت را کاهش دهید. مثلاً در صورت امکان به جای مراجعه به بیمارستان‌های خصوصی بیمارستان دولتی را برای عمل انتخاب کنید. علاوه بر این هنگام خرید انواع دارو یا پماد و کرم‌های ترمیمی نوع ایرانی که قیمت مناسب‌تری دارند را انتخاب نمایید. اگر صورت شما نیاز به جراحی‌های عمیق ندارد به جای بیهوش شدن روش سرپایی و غیر جراحی را انتخاب کنید.

✅ برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه جراحی لیفت صورت توسط دکتر وهاب آسترکی به عنوان یکی از برجسته‌ترین پزشکان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ایران می‌توانید به صورت حضوری از ایشان مشاوره بگیرید. پس از آن تمام اقداماتی که می‌تواند در کاهش هزینه جراحی لیفت صورت در تهران موثر باشد را در نظر گرفته تا با این کار از افزایش هزینه‌های سرسام آن جلوگیری کنید.

هزینه جراحی لیفت صورت در یک نگاه کلی

هزینه جراحی لیفت صورت یکی از موضوعات بسیار مهم برای افرادی است که قصد دارند از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. البته این نکته حائز اهمیت است که هزینه تقریبی لیفت صورت می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر باشد اما طبق نظر بسیاری از مراجعه کنندگان این عمل جراحی در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد از هزینه قابل قبولی برخوردار است. شما با صرف هزینه نه چندان زیاد می‌توانید چین و چروک‌ها و افتادگی‌های آزاردهنده پوست خود را برطرف کرده و جوانی و زیبایی چهره خود را بازیابید. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستید و می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید انجام جراحی لیفت صورت را در اولویت قرار دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *