بهترین جراح بینی تهران - دکتر آسترکی

بهترین جراح بینی تهران

انتخاب جراح بینی نقش بسیار مهمی در اثر بخشی جراحی بینی دارد ، از همین رو انتخاب بهترین دکتر بینی در این زمینه اهمیت والایی پیدا می کند. بینی ، برجسته ترین عضو صورت می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی چهره افراد دارد ؛ به همین منظور است که این جراحی زیبایی در میان مردم دارای طرفداران بسیاری می باشد. بینی جزء عضوهای مهم صورت می باشد که نقش حیاتی را در بدن ایفا می کند ؛ بنابراین برای انجام این فرایند مهم باید بسیار دقت کنیم ، بهترین جراح بینی در تهران یا شهر محل زندگی انتخابی ما باید بسیار حاذق و با تجربه باشد. دکتر وهاب آسترکی یکی از بهترین و متبحر ترین جراحان بینی تهران هستند که با علم به این موضوع قصد دارند با ارائه توضیحاتی مفید به شما عزیزان در هنگام انتخاب بهترین دکتر بینی کمک نماید.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر آسترکی

چه فاکتور هایی در خوب معرفی شدن یک جراح بینی تاثیر می گذارد ؟

ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چه چیزی باعث می شود یک پزشک به عنوان بهترین جراح بینی تهران و سایر شهرستان های ایران شناخته شود ؟ چه کسانی این افراد را بهترین و مجرب ترین افراد عنوان می کنند ؟ ایا اینکه در کنار اسم یک پزشک کلمه بهترین عنوان شود یک تبلیغ است یا خیر؟ اما باید بگویم که برای به دست آوردن بهترین نتایج از عمل جراحی و همچنین کسب بهترین نتایج از آن همه ما باید یک دکتر بینی خوب و معتبر را پیدا کنیم و به او مراجعه کنیم. یک جراح پلاستیک صورت و بینی ایده آل دارای تجربه زیادی در انجام روند رینوپلاستی بوده و عکس های بیماران قبلی خود را برای کمک به شما در قضاوت درباره کار او ، به عنوان شاخصی برای تعیین سطح مهارت خود در اختیار شما قرار می دهد. به خاطر داشته باشید که رینوپلاستی یک عمل زیبایی پیچیده و سخت بوده که به درجه مهارت ، تخصص و تجربه و همچنین نگاه هنرمندانه و حرفه ای سطح بالایی نیاز دارد.

بهترین جراح بینی تهران یا سایر شهر های ایران نه تنها باید از نظر پزشکی صاحب صلاحیت و تجربه باشد ، بلکه باید بتواند به شکلی درست و موفقیت آمیز نتیجه این جراحی را به تصویر بکشد. جراح پلاستیک خوب باید قادر باشد ، توضیحات جامعی را در خصوص جراحی شکل دهی مجدد به بینی و روند اجرای آن در اخیتار بیمار قرار دهد.

این موارد بیان شده نشان دهنده این نیستند که یک پزشک از همه بهتر است ، چرا که عنوان کردن این که تنها یک فرد از میان این همه پزشک بهترین است بسیار سخت و نشدنی است. اما می توان بر اساس این فاکتور ها پزشکی را یافت که صلاحیت انجام عمل جراحی زیبایی بینی را دارد و می تواند به عنوان بهترین جراح بینی تهران معرفی شود.

نحوه انتخاب بهترین دکتر بینی تهران

برای انتخاب یک جراح بینی خوب ، متخصص و مجرب در تهران ، بیمار باید اقداماتی انجام دهد. در اولین قدم برای انتخاب بهترین دکتر بینی تهران ، بیماران می توانند در گوگل به جستجوی بهترین جراح رینوپلاستی یا بهترین جراح بینی در تهران بپردازند یا این که در رابطه با جراحان بینی در بین دوستان و آشنایان خود جست و جو کنند ، پس از تهیه لیستی از پزشکان ، بیماران می توانند در سایت یا اینستاگرام دکتر سوابق پزشکی و نمونه کارهای او را ببینند و بعد از پیدا کردن شناخت نسبی در رابطه با دکتر بینی  ، بیمار می تواند به مطب او مراجعه کرده و به صورت حضوری با بیماران او ملاقات کند و در رابطه با میزان رضایت آن ها از انجام عمل زیبایی بینی توسط آن پزشک بپرسد ، بیماران پس از گذشت از این مراحل و انتخاب بهترین جراح بینی تهران یا شهر محل زندگی بیمار باید در جلسه مشاوره با پزشک شرکت کنند در این جلسه بیمار انتظارات خود را از نتیجه عمل می گوید و بعد از معاینه شدن بینی توسط پزشک ، جراح  می گوید تا چه حد از انتظارات شما قابل اجرا است و سپس شما تصمیم می گیرید رینوپلاستی خود را به دست چه کسی بسپارید.

انتخاب بهترین دکتر بینی تهران برای دریافت نتیجه خوب

بین انتخاب بهترین جراح بینی در تهران و نتیجه جراحی ارتباط مستقیمی وجود دارد . از این حیث انتخاب پزشک متبحر و کارآزموده از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت عدم انتخاب صحیح جراح ، ممکن است عوارض جبران ناپذیری بعد از جراحی برای بیمار پدید آید.

عدم انتخاب یک پزشک متبحر

با انتخاب نادرست جراح بینی ممکن است مشکلات بسیاری برای بیمار پس از انجام رینوپلاستی به وجود آید برخی از این مشکلات عبارتند از :

  1. مشکلات تنفسی
  2. بی حسی بینی
  3. نامتقارنی حفره های بینی
  4. کاهش حس بویایی
  5. عفونت
  6. درد شدید

حتی در بعضی مواقع ممکن است بیمار نیاز به جراحی ترمیمی بینی پیدا کند.

معرفی فاکتور های بهترین جراح عمل بینی در تهران سال 1402

  • داشتن دانش پزشکی و زیبایی کافی

داشتن علم و دانش بالا یکی از مهمترین فاکتور های جراح زیبایی بینی خوب در تهران است. زیرا عدم دانش کافی از سوی پزشک ، علاوه بر عدم کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی ، می تواند عوارض جبران ناپذیری را در بیمار ایجاد کند.

  • با تجربه بودن

بهترین جراح بینی در تهران با تجربه ترین آنهاست. هر چه قدر تعداد عمل های جراحی توسط یک پزشک بیشتر باشد تجربه و مهارت او نیز بیشتر است. داشتن تجربه زیاد در عمل زیبایی بینی تاثیر مستقیمی بر روی نوع و کیفیت عملکرد پزشک دارد ، و موجب کسب بهترین و ماندگار ترین نتایج جراحی بینی می شود. همچنین پزشکی که دارای تجربه زیاد در این زمینه است چالش های بینی در هنگام جراحی را می شناسد ، و می تواند جراحی را با کمترین میزان ریسک و برگشت پذیری انجام دهد.

  • با اخلاق بودن پزشک

یک دکتر بینی با اخلاق و متبحر در تهران می تواند در جلسه مشاوره قبل از جراحی ، اعتماد بیمار را به خود جلب کند و بیمار را نسبت به نتیجه جراحی امیدوار نماید. ،که این امر باعث کاهش میزان استرس و ترس بیمار از عمل بینی می شود. همچنین یک جراح بینی اخلاق مدار در تهران می تواند بعد از پروسه نیز کمک شایانی به بیمار کند ، و تا زمان بهبودی کامل بیمار را همراهی نماید.

  • به بیماران خود گوش می دهد

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین جراح بینی تهران به میان می آید ، پیدا کردن فردی که به خوبی گوش می دهد ضروری است. شما نیاز به پزشکی دارید که طرح جراحی را بر اساس نیاز ها و خواسته های شما برنامه ریزی کند. هیچ بینی بدون نقص و بهترین نیست و دستیابی به ایده آل های شما نیز نیاز به همکاری نزدیک شما با پزشک دارد. دکتری را انتخاب کنید که باعث راحتی شما می شود. پیش از انتخاب نهایی خود ، مشاوره یک راه بسیار عالی و مطمئن برای ارزیابی افراد بالقوه خواهد بود. از پرسیدن سوال های خود نترسید و هرگز فکر نکنید که تعداد سوالاتتان زیاد است یا سوالاتتان عادی و تکراری است. شما باید به دنبال پزشکی باشید که مایل به برقراری ارتباط با شما باشد. بدیهی است که می خواهید جراح بینی شما در مورد گزینه های مختلف درمان با شما بحث و تبادل نظر کند و اگر چیزی هماهنگ و یا طبیعی به نظر نمی رسد ، بر این اساس با شما صحبت کند.

  • سلیقه زیباشناسی خوب

دکتر زیبایی بینی را انتخاب کنید که حس زیباشناسی او ، با سلیقه شما متناسب باشد. همه ما می دانیم که تعریف زیبایی از نگاه هر شخصی متفاوت می باشد. از همین رو تکیه بر نظر دوستان و آشنایان یا تجربه دکتر بینی خوب ، نمی تواند به تنهایی انتظارات هر شخصی را بر آورده سازد. با مشاهده نمونه کار ها و عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران پزشک منتخب خود ، توجه به ویژگی های مشابه بین خود و سایر بیماران او و بررسی نتیجه به دست آمده در روند های عمل انجام شده به دست یک بهترین دکتر عمل بینی تهران منتخب در سایر بیماران عمل زیبایی ، می توانید به این مهم دست پیدا کنید و از نتایج کسب شده لذت ببرید.

قبل و بعد از عمل بینی توسط دکتر آسترکی بهترین جراح بینی در تهران

سایر ویژگی های بهترین دکتر بینی تهران

ما در اینجا به معرفی برخی از ویژگی های یک جراح بینی خوب متخصص و با تجربه در شهر بزرگ تهران می پردازیم.

  • بهترین دکتر عمل بینی تهران باید سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار دهد.
  • پزشک باید نسبت به ساختار بینی ، به اندازه کافی شناخت داشته باشد.
  • جراح متخصص بینی ، جراحی است که توانایی های مورد نیاز جهت انجام عمل دماغ را داشته باشد.
  • جراح زیبایی بینی تهران ، باید توانایی تجسم چهره بیمار بعد از عمل زیبایی بینی داشته باشد.
  • بهترین جراح بینی در تهران باید به اندازه کافی اطلاعات داشته باشد تا بتواند اعتماد بیمار را به دست آورد.
  • بهترین جراح زیبایی بینی ، جراحی است که تمامی خواسته های بیمار را مورد بررسی قرار دهد تا در صورتی که برخی از خواسته های بیمار قابل اجرا نبود دلیل منطقی برای او داشته باشد.
  • با دقت و حوصله به تمامی سوالات بیمار پاسخ دهد.
بهترین جراح بینی تهران - دکتر آسترکی

اهداف عمل بینی از نظر بهترین جراح بینی در تهران

عمل رینوپلاستی ممکن است با هدف زیبایی ، درمانی یا ترمیمی انجام شود. در این فرایند معمولا مشکلات ظاهری بینی برای زیباتر شدن آن ، رفع می شود. در جراحی درمانی بینی بهترین دکتر عمل بینی تهران مشکلات مربوط به ساختار بینی یا عملکرد تنفسی آن را اصلاح می کند. البته ممکن است جراحی زیبایی و درمانی بینی به صورت همزمان انجام شود. هدف دیگر از رینوپلاستی رفع مشکلات زیبایی یا عملکردی بینی ناشی از جراحی قبلی می باشد. به این نوع عمل جراحی  جراحی ترمیمی بینی یا جراحی ریویژن گفته می شود. عمل کردن بینی معمولا با اهداف زیر انجام می شود:

موارد مربوط به زیبایی

  • برطرف کردن قوز بینی
  • رفع کجی بینی
  • کاهش افتادگی نوک بینی
  • کوچک کردن بینی
  • تغییر شکل ظاهری بینی و فرم دادن به آن
  • رفع پهن بودن نوک بینی
  • ایجاد تقارن در بینی و سوراخ های آن

موارد درمانی

  1. برطرف کردن انحراف تیغه بینی یا سپتوپلاستی
  2. برطرف کردن پولیپ های بینی
  3. از بین بردن سینوزیت و مشکلات سینوس ها
  4. رفع مشکلات ناشی از شکستگی بینی
  5. رفع مشکلات تنفسی و بویایی
بهترین جراح بینی تهران - دکتر آسترکی

تکنیک مورد استفاده بهترین جراح بینی تهران ؟

عمل زیبایی بینی با صلاح دید جراح معمولا از طریق یکی از روش های زیر صورت می پذیرد:

  • روش باز

این روش با ایجاد برش در ناحیه بین سوراخ های بینی یا کلوملا انجام می شود و با بالا زدن پوست بینی جراح تغییرات لازم را اعمال می کند. در این تکنیک بهترین دکتر جراح بینی تهران دسترسی کامل به ساختمان بینی را دارد ، و می تواند هر گونه تغییری بر روی بینی اعمال کند. این فرایند معمولا به دلیل امکان پیوند غضروف بینی ، در جراحی ترمیمی و بینی گوشتی کاربرد زیادی دارد.

  • روش بسته

در این تکنیک برشی در پوست بینی ایجاد نمی شود و کلیه برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند. بهترین جراح بینی در تهران از طریق سوراخ های ایجاد شده بر روی بینی عمل جراحی را انجام می دهد. به دلیل عدم ایجاد برش خارجی میزان تورم و کبودی بعد از عمل ، کمتر و دوران نقاهت کوتاه تر است. ولی جراح دید محدودی دارد و نمی تواند تغیرات گسترده ای اعمال کند.

تاثیر انتخاب یک جراح بینی مجرب بر روی نتیجه رینوپلاستی

از مواردی که کمتر به آن اشاره می شود ، میزان تاثیر گذاری مهارت ، تجربه و تخصص پزشک بر روی پروسیجر می باشد. بسیاری از مراجعه کنندگان پیش از انجام عمل جراحی تنها سعی دارند در خصوص رویه آن اطلاعات کسب کنند ، اما باید به این مورد نیز توجه داشت ، در صورتی که آگاهی لازم از این فرایند را داشته باشید اما بهترین و متبحر ترین جراح بینی را برای این فرایند انتخاب نکرده باشید ، نتیجه دلخواه خود را به دست نخواهید اورد. به همین دلیل ضروری است تا پیش از رفتن به زیر تیغ جراحی ، درباره بهترین و متبحر ترین دکتر عمل بینی و اینکه چه خصوصیاتی دارد و مقدار تجربه و تبحر او چقدر است ، تحقیق کنید.

یک سری شروط نیاز است تا متقاضی به آن نتیجه دلخواه خود برسد ، قابل ذکر است که پزشک می تواند بالا ترین تاثیر را در این نتیجه داشته باشد و مسئولیت اصلی این رویکرد را به دوش بکشد. تاثیر این شخصیت نه تنها در زمان انجام عمل جراحی ، بلکه قبل و بعد از ان نیز خود را نشان می دهد. یک جراح بینی خوب و مجرب در تهران برای اینکه در جلسات مشاوره خوب عمل کند ، باید قدرت تشخیص بالایی را داشته باشد. این امر به ایشان کمک می کند تا بدون اشتباه مشکلات این عضو را شناسایی کند و با توجه به نیاز های فردی و ویژگی بینی آن ها ، یک روند درمانی مناسب را انتخاب کند. دیگر نکته ای که بهترین دکتر بینی تهران باید در نظر داشته باشد و حتما آن را بررسی کند ، این است که آیا زیباجوی او از سلامت کامل برخوردار است یا خیر تا در حین انجام جراحی مشکل خاصی برای او به وجود نیاید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *